EUROMEDIA GROUP

Praha

– velké prodejny nárůst 100 % v tržbách, střední prodejny i více.

Jižní Morava

– ve většině knihkupectví byl na akci pozitivní ohlas ze strany zákazníků. Dopolední tržby byly srovnatelné s běžnými celodenními tržbami.

Jižní Morava a Vysočina

– knihkupci hodnotí akci velmi kladně. Zákazníci byli dobře informováni z médií, takže jich spousta do knihkupectví přišla a v drtivé většině cíleně za slevou.

Brno – ve velkých prodejnách to vypadalo jako o Vánocích. Prodejny byly plné zákazníků a vznikaly fronty u pokladen.

Jižní Čechy

– v knihkupectví nárůst zákazníků o 80 až 100 % oproti obvyklé návštěvnosti.

Zákazníci byli o akci dobře informováni, a to díky médiím. Dorazilo mnoho zákazníků, kteří obvykle nechodí. Po dlouhé době byly před prodejnami i zákazníci, kteří čekali, než budou knihkupectví otevřena – na toto roční období nezvyk.

Střední Čechy

– ve středních a větších městech nárůst tržeb.

Severní Morava

– především ve velkých městech nárůst tržeb o 200 až 300 %. Opakem bylo Jesenicko a menší města. Zákazníci využili slevy, nakupovali i tři a více kusů knih. Propagace akce se zdařila a zákazníci byli dobře informováni.


KNIHY DOBROVSKÝ

Rozmezí nárůstu je 0–32 %. Průměr za všechny naše prodejny je 10,94 %.

Obecně: Knihkupci akci hodnotí velmi kladně. Přirovnávají akci k předvánočním prodejům. Celkově byli spokojeni.

Ohlasy z našich prodejen:

Letňany:

Akce knihy bez DPH měla pozitivní ohlas. Lidé chodili dobře informovaní o akci se seznamy knih, o které měli zájem. Návštěvnost byla dvojnásobná. Informovali se i telefonicky zda u nás akce probíhá. Prodávali se větší počty knih na zákazníka, ale i dražší tituly. (směnová vedoucí)

IGY České Budějovice:

Díky velké propagační kampani zákazníci o akci věděli a účast byla veliká. Za naši prodejnu jsme spokojeni. Někteří koupili, že chtěli akci podpořit, jiné nalákala sleva. (vedoucí prodejny)

Vaňkovka – Brno:

Včerejší akci musím zhodnotit pozitivně. Reakce zákazníků byly velice kladné, drtivá většina byla informována předem díky dobré propagaci.

Teplice Galerie:

Akce vcelku proběhla úspěšně. Lidé byli převážně informováni o kampani a slevu 15% uvítali. Bylo vidět, že lidé na akce reagují pozitivně a chodí více. (vedoucí prodejny)

Ostrava Karolina:

Akce měla zde na naší prodejně velký úspěch. Propagace byla dostatečná a dlouhodobá tudíž o ní hodně lidí vědělo. Nejvíc zákazníci nakupovali scifi a fantasy a knihy cenově dražší u kterých se daná sleva vyplatí. Zákazníci byli spokojeni a rádi za slevu což odpovídalo i nákupům. (vedoucí směny)

Šantovka Olomouc:

Akce byla na naší prodejně velmi úspěšná, ihned po otevření od rána bylo spoustu zákazníků i po celý den hlavně spokojených. Po celý den zákazníci telefonovali a dotazovali se, zda jsme se akce zúčastnili. Pozitivně hodnotíme celorepublikovou kampaň, jelikož sem došli i zákazníci, kteří pravidelně knihkupectví nenavštěvují. Celkový výsledek hodnotíme velmi kladně. (směnová vedoucí)


PALÁC KNIH LUXOR – Václavské nám., Praha

Ve středu byl nárůst prodeje cca čtyřnásobný oproti běžným dnům v tomto období. Měli jsme tržbu jako v nejsilnějších vánočních dnech. Ve čtvrtek, den po akci, nebyl zásadní pokles tržeb oproti běžným dnům. (Zuzana Turňová)